en kall promenad, en varm kväll

Nu funderar jag på att gå en promenad. Jag är riktigt trött men mitt huvud behöver lite syre, därför ska jag ta på mig halva min garderob (det behövs nu när det är så kallt), kränga på vinterconversen och gå en runda. Pappa och jag ska träffas om tio minuter utanför mamma. Vi ska gå en runda och om Espresso house har öppet så blir det en kopp kaffe där, sen fortsätter promenaden.

Det ska bli riktigt mysigt, mycket har hänt i helgen och jag behöver prata med någon om det. Eftersom min tillitsnivå inte är så hög hos de flesta så är pappa en av de få som jag verkligen kan prata med. Så det kommer bli en lång promenad i mörkret.

Sen ikväll blir det Wallander och lite popcorn, tända ljus och en roingivande miljö - det kan inte bli bättre.

Nu måste jag göra mig klar, men vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0