en lugn morgon

För en gångs skull så vaknade jag i tid, så nu har jag kunnat ta det lugnt - äta frukost och fundera över dagen. Jag måste hitta något som jag kan ha på mig, vilket är en riktigt utmaning eftersom mina kläder antingen ligger i tvätten eller i en stor hög på soffan. Jag har ännu inte hunnit/orkat hänga in mina kläder så nu ligger det en kaoshög på min soffa. Jag måste nog ta tag i det nu, mitt rum behöver verkligen städas.

Jag har iaf haft en bra natt, vaknade bara två gånger vilket är ett stort framsteg. Nu är jag lagom trött och redo för att påbörja en ny dag. Om ungefär en timme så ska jag gå och träffa Aggiie, det var år och dar sen jag träffade henne känns det som. Det har hänt så mycket att vi helt enkelt inte har haft tid, så det kommer bli en lång pratstund idag - jobb, studier, vänner och det självklara ämnet; pojkar! Det ska bli riktigt mysigt.

Vad ska alla andra göra en halvgrå dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0