ett brott att vara uppe så tidigt.

Fy fan vad jag är trött!
Hela min kropp är helt öm efter min nervösa tupplur (ja, jag kallar det tupplur för jag har inte sovit så mycket). Nu var jag tvungen att gå upp eftersom jag ska cykla till tandläkaren. Dock så såg jag precis att det regnar, så det blir regnjacka och ett dåligt humör. Nu är jag verkligen en höst-hatare. Jag vill bara att det ska bli varmt ute, solen ska skina och värma medan man grillar något gott i kvällsdisen. Fast denna känsla går över när jag ligger nerbäddad i sängen igen för då är hösten riktigt underbar.

Nu ska jag bara borsta mina tänder, ta på ett par rejäla skor och sen ska jag cykla iväg. Jag är bara så rädd att de måste laga min tand eftersom den har blivit grå. Jag hinner inte förklara nu, får göra det sen när jag har fått min dom.

Jag hoppas att ni andra har fått en bättre start på dagen än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0