fashion by Malene Birger

Jag var inne på Elle's hemsida och där hittade jag lite foto från Copenhagen Fashion Week. Jag måste säga att jag har förälskat mig om och om igen, speciellt i en vår och sommar 2010 collection av Malene Birger. Jag önskar att ungefär hälften av hennes outfits hängde i min garderob i vår. Det är riktigt min stil och det är helt fantastiskt.

Här har jag valt ut några som jag verkligen önskar att jag hade, de är riktigt snygga. Jag älskar blåa färger, ljust som mörkt, därför tycker jag om Malenes collection eftersom hon använder sig mycket av en blandning av mörka och ljusa färger, mycket i blått.
Jag hittade bilderna på Elle's hemsida, vill ni se fler från just denna collection så är det bara att gå in här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0