fika igen

Ännu en fika på gång, denna gång är det Therese, Emma och jag som ska fika. Jag ska träffa dem om tio minuter så nu måste jag packa ihop mina grejer och bege mig. Detta var en spontanfika - Therese hörde av sig imorse. Fast ibland är det skönt med lite spontanitet, då känner man sig lite mer fri.

Det blir Espresso house idag igen, men det gör inget för jag älskar det stället. De har goda saker, trevlig (och i vissa fall även snygg) personal och det är mysigt att sitta där. Ja det kommer nog bli en väldigt mysig fika.

Nu måste jag verkligen göra mig klar, bilder kommer nog sen.

ciaó

Kommentarer
Postat av: Emmylie

Ooooh miiigaaaa, en gutti blogg ;)

2009-10-07 @ 15:37:06
Postat av: Terese

fusk, jag vill också fika med dig. :( jag saknar dig <3

2009-10-07 @ 19:43:52
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0