fikastund med Therese och Emma

Ännu en fika, ännu en trevlig eftermiddag. Jag måste säga att jag verkligen älskar de fikastunder jag har med mina vänner. De är så lugnande och roliga att jag alltid är glad när jag går hem efteråt. Det är precis vad jag behöver nu - något annat att tänka på förutom min dystra framtid.

Idag så var jag och fikade med Therese och Emma. Det blev en chai-latte och en macka till lunch, sen en chai-latte till som efterrätt. Espresso house är mitt nya favoritställe, jag älskar att fika där. De har goda saker och man kan både sitta ute och inne. Idag var det en bra dag för att sitta ute, solen sken stora delar av tiden så man höll sig hela tiden varm.

Jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjort idag. Herregud, vi satt på fiket och skrattade hela tiden åt saker som egentligen inte var roliga. Fast det är de stunderna som räknas - när man kan har roligt utan att behöva anstränga sig.

Emma och jag på Espresso house

Therese värmer sig i filten.

Emma flummar och hennes hår är ju riktigt fint på denna bilden, haha

Fråga mig inte vad jag håller på med för jag har ingen aning. Ibland blir allt bara så konstigt och så fångas det på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0