god natt till er alla

Jag tror verkligen att jag kommer få en god natts sömn inatt. Jag är väldigt utmattad och trött vilket innebär att jag kanske inte drömmar några oroliga drömmar. Det brukar vara så att jag får drömfria nätter när jag är utmattad, fast jag hoppas inte på för mycket. Det har varit ganska oroligt på sista tiden, fast någon gång ska väl den onda cirkeln brytas. Eller vad tror ni?

Jag har haft en väldigt bra dag, jag har skrattat så mycket att jag nästan har kissat på mig. Då är det en riktigt jäkla bra dag och kväll!

Imorgon ska jag fika med pappa, sen får jag se vad som händer på kvällen. Just nu har jag inget inplanerat, ska ju ha en festfri helg. Fast det sticker till i benen för jag vill så gärna ut och dansa. Jag ska kanske hem till Therese imorgonkväll, så jag kan kanske tvinga med henne till Kings head. Man behöver ju inte vara full för att gå ut.

Ni får alla ha en fortsatt bra kväll/natt. Sov gott och ha nu en massa fina drömmar!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, sånt spelar roll också. Fast det är ju ens eget val om man vill snacka om det eller ej, vad man känner sig bekväm med och inte.

2009-10-10 @ 01:21:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0