Håkan Hellström, min favorit

Just nu sitter jag och lyssnar på en massa låtar med Håkan Hellström. Jag älskar verkligen musik, det är något med melodin och texterna som gör att jag mår bra. Jag kan lyssna på musik en hel dag och ändå inte få nog av musik som Mika, Erik Hassle, My Chemical Romance, Queen, Muse, Robert Pattinson, Pitbull, Pink, Lily Allen, Jason Mraz, Paramore, Justin Timberlake m.fl. Jag har alltid en ny favorit, fast en artist som alltid kommer vara min absoluta favorit är just Håkan Hellström.

Jag började lyssna på honom när jag gick i åttan, det blir alltså ungefär fem år. Jag föll för honom redan första gången när jag hörde hans låt Hurricane Gilbert. Sen föll jag ännu mer när jag och en kompis såg honom på Svedala Sommarrock samma år som jag först upptäckte honom.

Jag har gråtit till texter som 'Kärlek är ett brev skickat tusen gånger', jag har dansat på fyllan till 'Ramlar' och jag har sjungit med till 'Känn ingen sorg för mig Göteborg' som var hans första singel.

Håkans musik har gjort så mycket för mig, det är precis därför jag ännu en morgon sitter och lyssnar på hans musik som enbart får mig att älska. Han är bäst!

Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0