handboll ännu en gång

Pappa är påväg, jag har packat allt och kämparglöden är framme. Snart bär det av med bussen till Trelleborg för att se IFK Ystad vinna - eller jag hoppas på det. Det ska bli en trevlig utfrykt och jag tar med mig en bok för att fördriva tiden på bussen. Jag har börjat läsa Kate Canns böcker nu. Har läst den ena idag, så nu ska jag börja på den andra. Jag måste säga att de är verkligen bra. Nu ska jag bara läsa ut de två andra i triologin, sen ska jag och Stahaijna (Elin) ha ett "serious talk" om just böckerna. I can't wait.

Nej nu måste jag verkligen göra klart det sista innan vi ska sticka. Den stora frågan är dock: Vilken jacka?
Det kommer vara varmt i hallen och det är inte skönt att sitta ihoppressade med annat folk och bära på en stor vinterkappa. Fast utomhus är det ganska kallt och då vill man inte gå i sin vår/sommar/höst-jacka som man lätt kan börja frysa i. Det blir nog en kombination - liten jacka + stor halduk, mössa och vantar!

Vad ska alla andra göra en kväll som denna?

Kommentarer
Postat av: Terese

ge mig din gröna kappa! jag kan dessutom tillägga att jag saknar min pappa väldigt mycket :( saknar att sitta på puben och titta på fotboll med honom!

2009-10-13 @ 13:13:33
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0