hem till Therese och se fotboll

Nu ska jag byta om, det blir samma outfit som innan, och sen ska jag gå ner för att vänta på pappa. Han ska köra mig till Therese och så ska jag gå hem sen. Detta innebär att jag inte får glömma packa ner min Ipod. Sen ska jag även ha med mig filmen Dårfinkar & Dönickar som Therese och jag ska se. Det var en gammal serie som gick på svt innan. Den handlar om en tjej som heter Simone som ska börja i en ny klass. Hon väljer då att klippa av sig nästan allt hår och när hon kommer till skolan så tror både läraren och klasskamraterna att hon är en kille - Simon kallar de henne.
Jag såg det alltid när jag var yngre men det var ett tag sen, så igår hyrde jag den för jag knyta an till mina rötter igen. Haha, nej men jag vill se den och bli lite barnslig igen.

Jag ska även ta med mig boken Min typ brorsa av Johanna Lindbäck. Therese vill läsa den, så hon får låna den. Bara jag får tillbaka den igen så är jag glad. Fast det är som någon sa till mig en gång:
"Det handlar inte om ägodelar, det handlar om att dela med sig av visdom."
Så nu delar jag med mig av mina böckcer :)

Ni får alla ha en bra kväll så hörs vi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0