hemma efter en mysig fika

Nu har jag kommit hem efter en tur på stan. Det blev Snuggles med Emmylie och Fanny, vilket sedan slutade med en tur på stan. Det blev de vanliga butikerna som vi alltid går till - H&M, Lindex, Åhléns och MQ. Jag hittade inget speciellt, kände inte för att shoppa idag. Det värsta är dock att jag inte hittade någon vinterjacka. Det fanns ingen som jag tyckte satt bra och nu har jag ångest över det. Jag måste hitta en varm jacka, annars kommer jag frysa ihjäl denna vinter.

Fast det var väldigt mysigt och roligt att spendera några timmar med Emmylie och Fanny. Fy vad vi har skrattat idag och shit vad mycket vi har pratat om. Samtalet flöt på non-stop tills vi skulle säga hejdå. Det är skönt när det blir så, när det inte blir konstiga tystnader i konversationer. Ja, verkligen en toppen dag.

Emmylie och hennes dricka. Happy girl :P

Fanny ville verkligen inte vara med på bild, så jag fick smygfota henne.

Emmylie drack en chai tea

Fanny drack en Mer och åt en chokladboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0