Imorgon är en ny dag

Sängen väntar, min bok väntar, mina drömmar väntar. Det är väldigt mycket om väntar på mig just nu, därför ska jag göra mig kort. Imorgon har jag inget inplanerat, känner för att gå en promenad. Jag har mycket att tänka på, behöver prata med någon, därför ska jag kanske hem till Therese imorgonkväll.

Innan jag somnar så ska jag bara svara på ett mail. Fast det går nog ganska fort, måste bara skriva till något bra som gör det intressant.

God natt och sov gott! Vi hörs imorgon. ciaó

Kommentarer
Postat av: Therese

Du får gärna komma hem till mig ikväll om du vill :) vill du äta lite god at idag igen så vill jag det med. annars räcker det lpngt o väl med ditt sällskap<3

2009-10-08 @ 13:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0