iväg för att träffa Linn

Nu ska jag bara klä på mig lite mer kläder, vill ju inte frysa, och sen ska jag bege mig till Epresso house. Jag ska träffa Linn utanför och sen kommer det nog bli en långfika med henne. Vi har så mycket att prata om, känns som en evighet sen vi sågs sist. Därför blir det lite mat, lite dricka och mycket prat! Det kommer nog bli en riktigt trevlig eftermiddag och kväll.

Ikväll ska jag inte göra mycket, har hälften kvar i en bok som jag läser nu så jag läser nog ut den ikväll. Sen ska jag lägga mig tidigt, ska antagligen till gymmet imorgonbitti. Gymmet öppnar 05.00 och jag brukar vara där vid 05.30, ibland någon minut tidigare. Jag älskar verkligen att träna på morgonen, det är riktigt skönt!

Nu sitter jag och fantiserar bort minuterna, därför måste jag skynda mig nu. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0