jag älskar hjältar

Nu har jag sett ännu ett avsnitt av Heroes och jag måste säga att jag älskar det. Jag har inte sett första säsongen men det är en väldigt lätt serie att komma in i. Nu sitter jag bänkad framför TV:n varje gång det går på tv4. Det innehåller så mycket - spänning, kärlek, komplicerade relationer, hat och mycket mer. Jag trodde verkligen inte att jag skulle tycka om en sådan serie men på sista tiden så har jag börjat gilla serier, böcker och filmer som innehåller någon form av overklighet.

Ja, Heroes är verkligen ett program som jag kan rekommendera. Bra och snygga skådespelare, ett bra koncept och är ett "allround" bra program. Några av kändisarna i serien är Hayden Panettiere (Claire Bennet), Milo Ventimiglia (Peter Petrelli), Zachary Quinto (Sylar) och Adrian Pasdar (Nathan Petrelli).

Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa och sen ska jag sova.
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0