JAG VILL HA!

Jag har hittat en snygg tröja som jag verkligen vill ha. Den finns både i svart och vitt, men jag tycker den svarta är snyggare och den skulle nog passa mig bättre. Ja, jag vill verkligen beställa den för jag äslakr den. Fast tänk om den inte passar? Jag hatar att beställa från internet för då kanske den inte sitter så perfekt som man vill att den ska göra.

Jag får fundera på det, jag vet inte riktigt om den är värd 249:- om den inte passar så bra.
Vill ni kolla in den, så hittar ni den här.

Tröja är som ni ser på bilden långärmad och texten lyder; "Love kills slowly". Den hade passat mig perfekt!

Jag har även hittat en jättevacker klänning på Tradera som jag vill ha. Det finns flera stycken och de blir utlagda där lite då och då. Man söker bara på "rockabilly klänning" så kommer det upp lite olika, men jag föll för denna. Det var en kompis som hade tittat på den, hon visade den för mig och jag förälskade mig. Dock hade jag inte råd denna gång, men nästa gång så ska jag se om jag inte kan få den. För jag vill verkligen ha den.

Klänningen är svart med körsbär och blommor med skjälkar. Den är riktigt fin, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0