klänningar

Just nu känner jag för att köpa en ny klänning. Jag vet inte riktigt vilken jag vill ha, men jag har tittat på två stycken som jag har föälskat mig i. Vad tycker ni?

1. Style by stars, 349kr
Det är en vit och svart klänning i satin och bomull.
Jag tycker att den är riktigt fin men jag vet inte riktigt om det är min stil. Jag passar inte så bra i volanger, det får mig kropp att se mycket större ut än vad den redan är. Fast på samma gång så kan volangerna gömma lite av det man inte vill visa om den sitter perfekt.
Det är i.a.f en riktigt sockersöt klänning som jag verkligen skulle kunna tänka mig.


2. Style by stars, 399kr
Det är en svart klänning med transperanta axelband.
Detta hade verkligen varit en perfekt nyårsklänning. Jag är lite småkär i den och jag gillar att den skapar en 'edge' som får den att se lite tuff ut. Den verkar ha en bra passform fast den kanske inte passar just min kroppsform. Jag är rädd för att den ska stå ut väldigt mycket och den ser inte ut att hålla värmen så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0