mötet gick riktigt bra

Jag har ju glömt att berätta om mitt möte som jag hade innan idag - angående en praktikplats. Det gick riktigt bra! Hon jag pratade med var väldigt trevligt och tillmötesgående, så vi kom överens redan från början. Vi pratade om när jag ska börja och hur mycket jag ska jobba. Hon ska skriva scheman och så, sen ska hon höra av sig till mig senare. Jag är väldigt nöjd. Om jag har tur så börjar jag den 25 november.

Eftersom det gick så bra så unnade jag mig en fika på Espresso house. Det är lika roligt varje gång jag kommer dit nu eftersom de känner igenom mig. Mannen som jobbar där, skitsnygg och äger nog stället, är där nästan varje gång och jag ser riktigt på honom hur han känner igen mig. Även om där kommer in 100 människor om dagen minst så vet han vem jag är. Det beror kanske på att jag är där nästan varje dag.
Sen kom Emmylie och joinade mig, så det blev en riktigt trevlig fika.

Ett bra möte!
En bra fika!
En riktigt underbar kväll?
ja, vi får se hur det går. Just nu kan jag inte sluta le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0