myskväll ännu en gång

Nu ska jag hem till Therese och ha lite myspys med henne. Jag har skrivit i tidigare inlägg att vi träffas lite då och då, lagar mat, umgås och skrattar tills vi svimmar. Det ska bli ännu en sådan kväll nu ikväll. Fast det kan inte bli försent, jag ska nämligen iväg imorgon bitti och göra en grej. Fast det får jag berätta mer om sen för jag hinner inte nu. Pappa ska hämta upp mig för han ska köra mig till Therese, sen går jag hem.

Detta innebär att jag absolut inte får glömma att packa ner min ipod för jag kan inte gå hem utan min musik. Lite Håkan, Lars, Lily och Erik, ja bättre kan det nog inte bli.

Vad ska alla andra göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0