nu är jag riktigt pepp!

Just nu sitter jag och lyssnar på en massa pepp-musik. Lite Håkan, Snook, Hockey, Justin Timberlake och några andra låtar som får blodet att pumpa extra snabbt. Ikväll är det Helsingborg som gäller och vi ska ta staden med storm. Det ska bli riktigt roligt: fyllt med goda drinkar och en massa umgänge. Jag var inte så exalterad innan, men nu jäklar så kan jag inte sluta dansa. Jag står mitt på golvet och dansar en riktigt nördig dans, fast jag älskar det!

Jag hoppas verkligen att kvällen och natten ska bli fantastiskt. Fast det blir precis vad man gör den till och efter några glas smultronvin så kommer jag må riktigt bra!
Det kommer bli dans, utgång och många drinkar. Allt för att kvällen ska bli så perfekt som möjligt. Emmylie och jag åker dit med 18.10 - Jenny ska också åka med oss. När vi kommer till Malmö så ska vi byta tåg och träffa en vän som jag inte sett på länge. Efter det så bär det av till "the partytown" för förfest och sen utgång.

Tåget avgår 05.30 hem och det ska vi sitta på. Sen går det igång igen eftersom jag ska på 20:års fest imorgon. Detta innebär att jag inte kommer sova på 36 timmar, fast det gör inget för det är då man har som roligast!


Trackback
RSS 2.0