over and out

Dagen och kvällen är över, de flesta i denna tråkiga stad har gått och lagt sig. Jag är en av de få som sitter uppe med en massa tankar som inte försvinner. Ikväll behöver jag verkligen sömn för imorgon ska jag till bokhandeln i stan och prata med någon om en möjlig praktikplats. Eftersom jag inte gör något annat om dagarna så är jag tacksam för vad jag får. Just nu vill jag bara göra något om dagarna, inte bara gå hemma och ha tråkigt.

Jag vill göra ett bra intryck och därför vill jag vara utvilad och glad. Därför ber jag om två saker.
1. Mycket sömn så jag kommer upp i tid imorgon bitti.
2. Inga mardrömmar, då börjar dagen dåligt och då kommer hela dagen vara förstörd.

Nu ska jag sova, ska inte läsa ikväll för jag är så pass trött att jag nog kan somna om tjugo minuter. Vissa tänker kanske att det är lång tid men jag brukar ligga vaken minst en timme innan jag somnar.
Så; borsta tänderna, bädda sängen, plocka fram kläder till imorgon och sen sängen!

God natt & dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Terese

Vad ultimat att praktisera i en bokhandel. Det skulle vara mitt drömjobb.

2009-10-16 @ 04:07:21
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0