Party!

Först när vi kom dit så försökte Elin ta sitt eget liv, haha nej men på bilden nedan så ser det ut som det. Egentligen så kollar hon bara om fläkten är okej för det var något lite konstigt. Jag vet inte riktigt vad hon höll på med, men roligt var det.

Stahaijna(Elin) var väldigt pepp och hon underhöll oss hela kvällen. Hon började redan Jonatan, Matilda och Per hade kommit. Hon ville visa hur mycket hon längtat efter denna kväll. Det kan ni se nedan:
Stahaijna har ett preparty


Tillslut kom de andra och då åt vi god mat, drack goda saker och dansade som om det inte fanns någon morgondag. Jag tycker att det var riktigt lyckat och jag hade riktigt roligt. Fast det förväntade jag mig från början - jag har ju alltid roligt med dessa människor. Det måste göras om snart igen, om inte innan så på Halloween-festen som Stahaijna och några av hennes vänner ska ha. I can't wait!
Jag tackar för en riktigt trevlig kväll!!



Kommentarer
Postat av: Elin

asså L...O....L! HAHAHAHHAHA, fint när emmylie säger "nämen vad hemskt" (Y)

2009-10-25 @ 14:33:24
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0