PEPP!

Glöm allt jag skrivit innan om att min pepp är borta, nu existerar den mer än någonsin. Jag har klätt på mig, sminkat mig och packat allt jag ska ha med mig. Ikväll är det dans, dans, dans som gäller!

Det är som Emmylie skrev på facbook innan:
"Alla andra i Ystad är och ser en DJ i Malmö medan jag blir full på en åker."
David Guetta spelar i Malmö, men vi väljer lugnheten på landet. Fast det ska inte vara lugnt för en sekund. Vi ska riva stället!! Det kommer bli riktigt roligt, dock är jag väldigt trött men det ska inte hindra mig. Ikväll är det fest!!

Nu blir det gamla favoriter som spelas innan jag ska åka. Här kommer ett smakprov:
Melody Club - Electric
refrängen får hela kroppen att dansa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0