sängen väntar

Ännu en dag är över och ännu en natt väntar. Just nu är jag inte speciellt trött, fast jag ska lägga mig och läsa lite - sen får vi se när boken hamnar på golvet och jag somnar in. Just nu så känner jag för att drömma mig bort, för jag vet precis vad jag kommer drömma om. Mitt hjärta slå lite extra snabbt och det känns som om jag har tusen fjärilar i magen - småkär kanske?

Imorgon ska jag på stan med Emmylie och Therese. Vi ska köpa en födelsedagspresent till en vän som fyller 20 på fredag och sen ska vi kanske fika, det återstår och se.

Har ni haft en bra dag idag?

Kommentarer
Postat av: Terese

ååååh, är Mikaaa kär? Vad mysigt i såfall!! : )

2009-10-15 @ 01:19:11
URL: http://heimcomputer.blogg.se/
Postat av: frida

Du har jätte fin blogg mika XD har du bestämt vad du ska ha på halloween festen?

2009-10-15 @ 09:04:25
URL: http://haysis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0