sen lunch

Nu när jag har kommit hem så ska jag äta en sen lunch. Jag var verkligen inte sugen på något när vi fikade, jag mådde t.o.m väldigt illa fast det gick över sen. Därför köpte jag en Maltes Macka på vägen hemma. De är så sjukt goda och hade jag haft råd så hade jag ätit en macka varje dag. Fast på samma gång så är de kanske just så goda bara för att man bara äter dem lite då och då.

Jag tycket bäst om kycklingröran som de har, därför tog jag även denna gång en macka med kycklingröra. Den ligger framför mig nu, så jag ska hugga in och låta maten tysta mun som man brukar säga.

Mackan är som en baguette och den innehåller kycklingröra (kyckling och någon currysås), sallad, tomat, gurka och groddar.


Ser det inte gott ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0