skrattattack och bowling = en väldigt lyckad kväll

Jag har haft en riktigt underbar kväll. Linn, My och Johnny hämtade upp mig sen körde vi för att hämta Jens. Efter det bar det av med bilen till Tomelilla och redan då visste jag att det skulle bli en väldigt konstig kväll. Linn kunde inte sluta prata eller skratta på hela kvällen och det smittade verkligen av sig. Därför slutade det med att jag och Linn satt och asgarvade åt ingenting, Jens satt i mitten och skrek "TIG KVINNA" vilket var väldigt konstigt eftersom han är 9 och det lät som om han var 90. Medan allt detta pågick i baksätet så satt My och Johnny där framme och var helt tysta. Jag tycker synd om Johnny eftersom det var första gången han träffade mig och Linn - det måste ha varit en riktig chock.

Jag kan även säga att JAG VANN! Fan vad underbart, eftersom jag är en dålig förlorare så är jag glad att jag vann. Jag vann inte med något enstaka poäng bara utan det var en ganska stor seger. Jag är nöjd.

Uppifrån och ner på bilden: Jag, Linn, My, Johnny och Jens


Linn visar sina skills...


På vägen hem så var det ju ganska mycket kaos i bilen och jag tror att det var väldigt skönt för de kvarvarande i bilen när de släppte av mig och Linn på stationen här i Ystad. Linn skulle åka till sin pojkvän och jag lovade att vänta med henne. Det slutade med att vi satt och skrek och de som gick förbi måste ha trott att vi var fulla eller höga, eller både och.
Vi kunde verkligen inte sluta skratta fast det var skönt att ha en sådan kväll när man inte tänkte på något annat än att ha kul.

Tack för ikväll! Det var verkligen väldigt lyckat och ganska underbart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0