som en hösäck

Just nu känner jag mig som en riktig hösäck. Jag orkar inte röra mig men kroppen vill inte sitta still heller. Jag orkar inte göra mig klar även om jag måste gå till Therese och ungefär 1½ timme. Vi har bestämt att jag ska komma hem till henne, vi ska ta ett glas vin/öl och sen ska vi åka ut till Hedeskoga tillsammans. Eftersom Therese och jag har köpt något tillsammans så känns det bra om vi kommer tillsammans också. Jag vet inte om Frida också ska åka med oss ut.

Vi ska vara i lokalen sex, då bjuds det på mat. Senare kommer fler folk och då börjar festen. Det kommer säkert bli väldigt trevligt, fast just nu känner jag inte alls för det. Jag får bita ihop och fira Sanne, även om jag bara vill lägga mig nu. Det är bara att bita i det sura äpplet som man brukar säga. Fast om jag inte alls mår bra så kommer jag inte stanna så länge, någon timme kanske. Det jag är mest nervös över är att släkten också kommer och jag har aldrig träffat dem. Hoppas det går bra!

Nu ska jag ta mig i kragen och välja ut vad jag ska ha på mig. Sen måste jag ta en snabbdusch för jag känner mig lite oren, sminka mig och fixa mitt väldigt risiga hår.

btw så har jag funderat på att klippa håret väldigt kort, som på bilden. Sen skulle jag vilja permanenta det, men det sliter för mycket på håret. Skulle jag passa i det?
På bilden så har jag satt upp det långa håret så bara mitt korta hänger framme. Jag har inte klippt det så kort innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0