vilken huvudvärk!

Just nu dunkar mitt huvud väldigt mycket. Och precis den gången jag för en gångs skull har huvudvärk så har vi inga tabletter hemma för att lindra den. Så nu får jag gå och ha ont.

Ska snart hem till Therese och jag hoppas verkligen att hon har någon som jag kan få. Fast jag hoppas inte på för mycket. Fast jag kan nog klara mig utan det, kommer bara ha svårt för att koncentrera mig. Men det kommer nog ändå bli en trevlig kväll. Vi ska se Wallander - firewall som går på TV och sen ska jag handla något sött att tugga på. Jag vet äntligen vilka filmer det är som de gjort om på engelska. Det är mycket äldre filmer som finns, som kom innan "Innan frosten". Det är därför jag inte känner igen dem - jag har inte sett dem.

Nu ska jag hoppa in och ta en snabbdusch, sen måste jag gå. Det är nog det jobbigaste med allt - jag måste gå dit och hem. Det är inte jättelångt men huvudet värker och det är så kallt ute. Jag ska nog ta med min cykel, så går jag dit och cyklar hem. Egentligen så gillar jag inte att cykla längre, men då kommer jag hem snabbare.

Vad ska ni göra ikväll?
blir det riktigt söndagsmys framför TV:n?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0