sugen på smycken



Jag var inne på Guldfynds hemsida och då hittade jag dessa två vackra saker. Den första är en klocka som man hänger i en kedja runt halsen. Jag tycker den är skitgullig och jag skulle verkligen kunna tänka mig en sådan.
Den andra är ett armband med hjärtan. Jag är ganska besatt av armband och det är verkligen jättefint. Sedan matchar de två varandra så man skulle kunna ha dem på samma gång.

Jag har även en guldklocka som var min mormors. Den fungerar inte för tillfället men jag ska gå och lämna in den så den blir lagad. Den skulle också passa bra in här, så jag skulle kunna ha allt på samma gång. Det + en fin klänning, leggins och ett toppenhumör är perfekt för en utekväll.

Tycker ni att de är fina?
Borde jag köpa dem?

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha du kanske skulle satt på en film som är kortare ;)

2009-10-11 @ 15:23:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0