träningsvärk.

Hur får man träningsvärk i bakdelen(musklerna i skinkorna)?
Jo, man bowlar! Jag kan knappt sitta ner och varje gång jag går så måste jag ta det lugnt eftersom benen sitter fast med restan av kroppen och det gör att när man töjer ut sina muskler så känns det väldigt tydligt - speciellt när man har träningsvärk.

Haha, jag går och tycker synd om mig själv. Fast jag trodde verkligen inte att man kunde få träningvärk just där, men jag har precis bevisat för mig själv att jag hade fel. Jag hoppas bara att det går över för detta är hemskt. På samma gång så kan jag inte sluta skratta, det är ju ganska komiskt om man tänker efter.

Jag får helt enkelt bara hoppas på att det går över så snart som möjligt, fast min kropp är så seg att det förvånar mig inte om det sitter i några dagar. Jag ber en bön att så inte är fallet och jag hoppas att även ni ber en bön för mig.

Har ni någon gång fått träningsvärk på något konstigt ställe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0