utmattad men nöjd

Nu har jag kommit hem från en ganska underbar promenad med två av mina favoriter: Emmylie och Oden. Det blev en strandpromenad och ganska mycket prat. Vi planerade helgerna som kommer och lite annat. Jag är glad att jag har någon som Emmylie som drar med mig ut, annars hade jag bara suttit hemma.

Jag älskar att gå promenader, men min energinivå är så låg att jag helt enkelt inte orkar dra mig ut sängen - därför har jag Emmylie. Men det är bra motion och även väldigt bra för hjärnan. Man tänker bättre efter att ha gått en runda för då har hjärnan fått syre = tankeverksamheten ökar.

Ja, en skön promenad. Här kommer lite bilder...

Stranden, så vackert såhär års.


det är verkligen vackert ute idag. Jag blir helt höstkär!


jag älskar verkligen Oden, han är så söt och gullig.
sen lever han i sin egen lilla värld. Han är både halvdöv och halvblind den lilla stackaren, men han klarar av det ändå. Han har verkligen en speciell personlighet den lille söte saken.

Trackback
RSS 2.0