väldigt morgontrött

Ryggen har orsakat problem hela natten så nu håller jag på att dö av sömnbrist och ryggvärk. Herregud, när ska ryggen bli bra? Jag har haft ont i ungefär fyra år nu men ingen vet vad det är för fel så jag får helt enkelt gå och ha ont. Jag har testat spikmatta, massör, mediciner, sprutor och ja allt man kan testa. Min läkare kan ine hitta något fel, men vad kan det vara egentligen?

Så just nu sitter jag och försöker förtränga min smärta. Jag ska snart iväg och fika med Terese och Emmylie även om jag just nu bara vill krypa ner under täcket igen. Varken regnet eller kylan får mig att vilja gå ut, men jag kan inte bara sitta hemma. Efter fikan så blir det nog handboll med pappa - jag får se om jag hinner. YIF spelar och det vill man absolut inte missa, tror att dagens motstånd är Guif. Pappa ska dit, med eller utan mig, men det är inte för att han hejar på YIF som man kanske hade kunnat tro. Nej han har nämligen fått gratis inträde hela säsongen för han utförde ett mindre trädgårdsjobb. Det kallar jag för goda grejer!!

Nu måste jag gå hem till pappa en stund, ska hämta lite saker och prata om just handbollen. Sen ska jag bege mig mot stan. Fy, jag vill verkligen inte gå ut i detta vädret! Fast vad gör man inte för sina vänner?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0