Välkommen till min nya blogg!

Lika bra att få det personlig överstökat.

Mitt namn är Mika (ja jag heter verkligen så kort och gott) och jag kommer inte från Finland och det är inte en förkortning för Mikaela. Jag är 19 år och har precis tagit studenten. Gick samhälle/samhälle på en liten skola i en ännu mindre stad.

Drömmer är att bli lärare/författare/livsfilosof/något som gör mig lycklig. Det är lätt att ha drömmar, men det är inte lika lätt att förverkliga dem. Därför tänkte jag börja så smått med en blogg. Har en annan mindre blogg där jag skriver lite mer personliga saker, därför väljer jag att inte ge ut den adressen. Den är enbart för vänner och de som känner mig.

Just nu känner jag för en ny början och därför väljer jag att starta en ny blogg, en blogg som kommer inhålla min vardag, musik, mode och ja lite allt möjligt. Egentligen så tycker jag inte om att skriva om varje steg jag tar, fast det är nog något som jag måste göra för att kunna förverkliga de drömmar jag har.

Ett första inlägg är alltid jobbigt att skriva, man vill få med så mycket men man vill inte låta som en fjortis som skriver bara för att det ska vara så. Därför säger vi hejdå för denna gången.

ciaó


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0