väskan är packad, skorna är på och jag är redo.

Nu har jag packat ner allt som jag behöver ha med mig, jag har klätt på mig och tagit på skorna. Nu ska jag bara fixa det sista; plocka fram ipoden, ta på jackan m.m, sen är jag fit for fight.

Det kommer bli en mysig dag på stan, men jag är nervös för mitt möte på arbetsförmedlingen. Det känns bara som om det kommer gå väldigt fel, men jag får ta det som det kommer. Jag har i.a.f med alla viktiga papper och sånt som de kan behöva. Nu måste jag bara bli lite positiv också. Går det bra så ska jag gå till Espresso house och ta en chai-latte, sen ska jag shoppa lite.

Ja, en härlig dag. Eller en katastrof.

papper som jag har med mig; kallelse, CV, arbetarintyg, gymnasiebetyg och lite annat.

boken jag håller på att läsa nu, ifall jag går till Espresso house.
Paulo Coelho - Segraren står ensam


det jag ALLTID har med mig: läppsyl, plånbok, ipod och handspray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0