vila och beundra min Twilight-vägg

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite, känner mig extremt trött och jag vill inte se ut som en zombie när jag kommer upp till arbetsförmedlingen. Därför ska jag få in någon dötimme av rogivnade läsning.
Sen tycker jag om att ligga i min säng, lyssna på musik och titta på min vackra lilla vägg. Jag har nämligen något som jag kallar min Twilight-vägg. Det är en del posters och andra bilder som jag satt upp på min ena garderobsdörr. Så det är det första jag ser när jag vaknar och det sista jag ser när jag somnar.
Ja, bättre än så kan det inte bli.

Så nu ska jag lägga mig och beundra den och drömma mig bort - långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0