en bra början

Dagens horoskop - Lejon.
I dag är det lagt upp till att samla några goda vänner.
Det behöver inte vara något stort och fancy.
Det behöver bara vara ni!

Jag tror mycket på horoskop och därför blev jag glad när det stod såhär i mitt dagliga horoskop, det blir kanske en bra kväll ändå. Det kommer bara bli jag och Aggiie på mitt rum, sen träffar vi alla andra ute. Jag längtar faktiskt.
            Fast jag har mycket att göra innan. Jag ska handla, gå på stan, städa rummet, lämna in papper till arbetsförmedlingen som jag helt hade glömt, duscha och sen fixa till mig + välja en outfit. Dock så känns det bra att ha mycket att göra, då hinner jag inte tänka så mycket. Det enda jag tänker just nu är; Idag kommer bli en bra dag!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0