en söt sommardröm


Ellos, 299kr
Denna söta saken hade passat perfekt in i min garderob. Jag tycker den är söt, har lugna färger och en fin form. Detta är en riktigt sommarklänning som man kan ha till allt. Antingen till jeansleggins, en kofta och ballerinaskor eller till tights och pumps. Ja, man kan matcha ihop mycket som passar till denna. Det enda jag tycker man ska tänka på är att hålla resten av plaggen i neutrala färger - svart, vitt eller någon lite mörkare färg av de som finns på klänningen.
        Så den stora frågan just nu är om jag ska ta en liten slant från min lön för att köpa denna. Även om jag hittar många fördelar med att köpa denna så kan jag även hitta en del negativa. Vad tycker ni? Ska jag köpa den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0