I love Star Wars!


Det finns nästan inget bättre än Star Wars. Krigen, relationerna och möjligheten att fantisera sig bort till ställen som inte finns. Precis därför så sitter jag just nu och se Star Wars IV - stjärnornas krig. Ska även se Star Wars V - rymdimperiet slår tillbaka & Star Wars VI - jedins återkomst. Jag kan egentligen inte förklara varför jag började tycka om Star Wars men jag såg de tre första filmerna och nu kan jag inte vara utan dem.

Jag har även bestämt mig för att köpa alla filmerna, har bara lånat dem innan. Fast jag skulle vilja ha dem i min samling över mina favoritfilmer. De ska stå bredvid Twilight, New Moon och Harry Potter-filmerna.
Sen är jag ju lite småkär i Star Wars introt, det är så kraftfullt och känslosam!
Ja, jag älskar Star Wars & jag älskar Luke Skywalker! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0