Jace Everett - Bad Things

Om ni någon gång har sett True Blood så känner ni igen denna låt. Jag tycker om melodin och texten tillsammans, de skapar något förbjudet och erotiskt. Jag älskar i alla fall låten och tycker verkligen att den är bra på ett lite konstigt sätt - jag kan inte riktigt förklara det. Men ni måste hålla med om att den sätter sig på hjärnan, jag går och nynnar på den hela tiden.

I'm the kind to sit up in his room.
Heart sick an' eyes filled up with blue.
I don't know what you've done to me,
But I know this much is true:
I wanna do bad things with you.

When you came in the air went out.
And all those shadows there are filled up with doubt.
I don't know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do bad things with you.
I wanna do real bad things with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0