Kellie Pickler on The Ellen Show

Jag har alltid tyckt om Ellen DeGeneres. Hon är hysteriskt rolig och hon hittar alltid på nya skämt. När jag såg henne idag så hade hon en gäst vid namn Kellie Pickler på besök. Jag har aldrig hört talas om henne men hon verkar vara sångerska och hon har varit med i Idol.
                       Anledningen till att jag tyckte just denna intervjun var rolig beror inte på att Ellen drog speciellt roliga skämt, faktiskt så säger hon inte så mycket. Kellie Pickler pratar ungefär hela tiden och en blandning av idioti och roliga historier gör att jag inte kan sluta skratta.

Antingen är det riktigt rolig eller så har jag sjukt torr humor.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0