kines-Whitney

Har ni någon gång sett en pottklipp asiat sjunga en Whitney Houston-låt? Jag gissar på att de flesta som läste meningen innan tror att jag är helt dum i huvudet - fast jag har bevis. Detta är ett program som jag aldrig har kommit över förrän nu, det är en konstig asiatiskt tävling. Det går ut på att de ska sjunga och antagligen slå ut varandra om jag har förstått det rätt.
          Denna killen sjunger Whitney Houston's låt I will always love you. Jag vet inte vad som besvärar mig mest; att han låter precis som Whitney eller att det ser ut som om han halvt håller på att dö. Jaja, ni får själva skapa en uppfattning. Han är bra, det är ingen tvekan om det, fast jag vet inte riktigt om hela grejen är något för just mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0