längtar till helgen.

Om mina planer går i lås så kommer denna helg bli legendarisk. Förhoppningsvis så blir allt som jag har tänkt mig, in i minsta detalj. Jag har planerat en lugn fredag, en festfylld lördag och en halvdöd söndag - precis som det borde vara. Om det inte blir som jag vill så kommer jag skjuta mig själv i huvudet på söndag, det säger jag på fullt allvar. Jag behöver verkligen en helg av dans, goda drinkar och en massa skratt. Jag har inte haft roligt på riktigt de sista gångerna jag har festat, nu måste det bli ändring på det.

Jag hoppas att min kära lilla ex.Fru(internskämt) kan fixa lite, annars vet jag inte vad som händer. I värsta fall ska jag och en av mina bästa vänner sitta på en parkbänk i kylan och festa till det - INGET KAN HINDRA OSS!!

Nu tänker jag bara hoppas på att allt blir som jag vill,
snälla Gud - jag vill få det jag vill bara en enda gång!!

Detta foto togs sista gången jag hade riktigt roligt en utekväll.
Eller detta är sista gången jag minns.
Vi var på ett dåligt uteställe vid namn Piraten,
vi var alla lite småfulla och jag dansade hela natten.
Jag sov sött den natten, en kväll som jag älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0