några sjuka dagar!

Herregud vad mycket som har hänt på tre dagar, det är helt sjukt. Jag har varken haft tid eller ork för att skriva, därför tänkte jag ta igen det nu. Nu kommer en snabb redovisning av dessa tre dagar som gått.

Lördag: Träffade Therese, Terese och Liam på dagen. Vi var ute och gick lite, satt ute i solen och bara njöt av den vackra dagen. På kvällen blev det fest, vilket slutade med många minnesluckor och en del misstag som jag faktiskt har förträngt. Fast det var en helt sjuk kväll, jag har inte haft så roligt på fyra månader. Jag dansade, pratade med söta killar, dansade lite till, drack goda drinkar och sedan dansade jag hem. Herregud, jag och Aggiie kan verkligen dra igång saker från ingenting. Vi hade världens roligaste förfest hemma hos mig, bara hon och jag i början, och sedan hade vi den roligaste utgången på väldigt länge. Tack till Aggiie, Johanna, Isabella, den söta killen på Kingsan och alla andra som gjorde min kväll.
                           Jag träffade många från min gamla klass, vilket gjorde allt så mycket bättre. Jag pratade med många som jag faktiskt har saknat och även om jag inte riktigt minns varenda ord så känns hela kvällen och natten som en bra tidpunkt. Bara små pinsamheter som jag redan har glömt och som förhoppningsvis inte blir uppdragna av andra. Haha, det var verkligen en ganska underbar lördag!

Igår: Halvdöd, återuppstod och dog nästan igen av den hemska huvudvärken.

Idag: Förmiddagen har varit lugn, har mest läst och umgåtts med mig själv. Vid fyra träffade jag Linn och då gick vi och åt på Triangeln. Efter det blev det en liten fika på Espresso house och vi avslutade eftermiddagen/kvällen på en bänk på gågatan. Jag kan bara konstatera en sak: Jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Jag har ont i käkarna och ont i huvudet eftersom Linn slog mig i huvudet för att döda en mygga. Fast jag har haft riktigt roligt och dessa fem timmar som vi har umgåtts har gjort min dag - Linn och jag har alltid sjukt roligt när vi träffas.
                 Kan även påpeka att jag har hittat en liten Robert Pattinson-kopia som jag är lite småkär i. Han är verkligen sjukt söt och jag skulle kunna sitta och titta på foto av honom hela dagen. Yeah, I'm a little bit inlove ;)
Dagens citat: "Ja, men du har fan inte pippat på länge." "Jag är drottningen i träsket, men hon vill ha en kung."

Nu vet ni vad jag har gjort de sista dagarna. Nu ska jag återgå till tv:n, ser CSI, sen ska jag lägga mig. Jag måste till gymmet imorgon och förbränna allt jag har ätit idag. Därför ska jag lägga mig snart. Jag hoppas innerligt att alla andra har haft en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0