David Kross

The Reader är från och med nu en av mina favoritfilmer. Tårarna faller fortfarande och den slutade för tio minuter sedan. Gud vad bra den var, bara jag tänker på handlingen och hur verklig filmen faktiskt är så blir jag helt tårögd. Tänk att älska någon men samtidigt hata personen så mycket att man inte kan glömma all smärta som personen orsakat.

Om filmen var verklighet så skulle jag göra vad som helst för att få vara med den manliga huvudrollen. Han är perfekt på alla sätt och vis, utseendemässigt och insidan är underbara - tänk om män som honom hade funnits på riktigt. Nu får jag nöja mig med att se honom på film och drömma om honom på nätterna. Kan dock säga att David Kross, mannen som spelar den unga Michael i filmen, kommer ifrån(och bor i) Berlin och är född 1990. Jag kanske har en liten chans ändå, drömma kan jag ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0