Teddybears & lite sömn.

Egentligen hade jag inga planer för hur gårdagen skulle se ut, därför blir jag lika glad varje gång jag tänker tillbaka till igår. Allt började på tåget in med Elin och Aggiie, vi tog en cider och hade roligt åt allt och ingenting. Väl inne i Malmö så sätter vi oss på en bänk och delar historier, pimplar vin och skrattar åt precis allting. Tillslut var det äntligen dags för Teddybears att uppträda och gud vad bra de var!

Jag trodde inte att jag kunde så många låtar med dem, men tänk så fel man kan ha. Jag sjöng med, dansade oh hade så sjukt roligt. Måste dock säga att det inte var lika roligt när en kille slog mig på röven, för att sedan börja smeka min rygg. Då gick jag därifrån för att hitta Elin och Aggiie som jag hade tappat bort för en stund.

Efteråt blev det tåget hem, sedan slutade det hemma hos en polare till Elin - det var jag, Elin och Mange som sov där. Kan dock säga att det inte blev så mycket sömn, av olika anledningar. Alla som känner mig vet att jag inte kan sova borta, därför har jag varit vaken ungefär hela natten.

Fast jag hade riktigt roligt och det var en av de bästa kvällarna/nätterna någonsin, hade så sjukt roligt.

Nu ska jag duscha och fixa mig inför en födelsedagsfest om en stund. Tina firar att hon fyllt 23 och det kommer verkligen vara fest som gäller. Efteråt blir det Kings head och sedan får jag se vad som händer.

Jag tackar Elin och Aggiie för gårdagen!
SEE YA IN THA DIMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0