trött

Jag pluggar och jobbar, jobbar ännu mer och pluggar lite till.
Just nu känns det inte riktigt som om jag har någon fritid och den fritid jag har går åt till att sova. Jag är trött konstant och det känns just nu som om jag lever i en liten bubbla. Jag har inte riktigt kontakt med omvärlden och jag har heller ingen uppfattning om tid och rum.

På fredag är det julafton, men det känns som ännu en dag då jag har något att göra. Detta låter kanske helt sjukt men på julafton ska jag tvätta och städa. Medan alla andra har sovmorgon så ska jag gå upp lite innan åtta och komma igång. Fredagsmorgon är enda stunden jag har tid till allt detta, att fixa med tusen saker hemma. Jag har så mycket att göra både innan och efter julafton att det nästan inte är klokt.

Nu ska jag lägga mig, är trött efter en lång dag på jobbet och jag måste vila upp mig inför en ny dag på jobbet imorgon. Förlåt för tråkig uppdatering men jag orkar ingenting längre, kan knappt hålla mitt huvud uppe.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0