Ystad

Att vara ledig från både jobb och skola en dag som denna har varit helt fantastiskt. Jag har inte gjort annat än fikat, shoppat, njutit av tystnaden och umgåtts med pappa. Dagar som denna måste man ta vara på, dagar då man känner att alla sorters möjligheter ligger framför ens fötter och man kan själv välja hur dagen ska se ut.

Idag har jag njutit av Ystad och all dess skönhet. Jag har gått runder med pappa i stan och försökt hitta små smultronställen som skulle kunna göra dagen ännu mer underbar. Jag tycker jag hittade något spektakulärt. Det går inte att beskriva i ord eftersom känslan var en blandning av lugn och kaos - lycka och sorg på exakt samma gång. Fast på något konstigt sätt så har jag hittat en liten del av mig själv idag - i staden som jag alltid kommer kalla mitt hem. Älskade Ystad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0