felsms.com

Ni borde verkligen kolla in den sidan, jag har tipsat om det innan och jag gör det igen. Hittat världens roligaste precis och jag måste bara lägga in den här. Det roligaste någonsin är svaret, jag skrattade så mycket att jag höll på att kissa på mig!!

Till: Kompis (samma kön)
Sms: Tjena mannen! ville du fortfarande komma hit och ha kuk? har laddat upp med bärs, film chips och slagit på bastun. Kommer bli as mys, och slippa vara bakis imorn!!
Svar: hahah antingen har du jävligt mongolida fingrar eller så vill du göra en wet willy i mitt dajmkryss med din baguette... och det tillåter jag inte!!! är hos dig om 15 min :D

Förklaring: T9, kuk skulle vara kul.  Blev inte pinsamt, men kunde ha blivit så om det var en person som man inte kände eller inte kände så bra

/Simpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0