jag har bokfyndat!

I fyra dagar så har jag längtat, jag har gått på jobbet och beundrat de böcker jag har velat ha. Jag har redan börjat REA-shoppa men jag sade till mig själv att det mesta skulle jag köpa idag eftersom jag har varit ledig. Så precis som jag hade sagt så gick jag till bokhandeln efter jag hade varit i kyrkan. När jag kom dit så visste jag direkt vad jag ville ha, vilket slutade med att jag gick hem med 10 böcker och en CD-skiva. Haha, jag skrattar nästan åt mig själv när jag tänker på det faktum att jag lägger alla mina pengar på böcker. Fast det gör inget, ska ändå varken festa eller gör något annat dyrt på minst två veckor nu.

Jag är så glad för mina bokfynd, det är verkligen böcker som jag har velat ha av olika anledningar. En köpte jag för jag tänkte på framtiden, det är en bok som man antagligen inte kommer få tag på om trettio år. En köpte jag för att jag har funnit en ny del av mitt liv som varit gömd. En köpte jag för att jag är väldigt intresserad av kroppen och sex. Och en köpte jag för att jag tycker om den rena och fina ungdomskärlek som inte går att jämföra med något annat.

Dagens bokfynd:
Mats Wahl - Den osynlige
Jo Nesbø - Snömannen
Paulo Coelho - Alkemisten (illustrerad)
Lola Rawlins - Bättre sex
Te - historia, blandningar och tillverkning
Kenneth Grahame - Det susar i säven
Mårten Sandén - Anna Dárc
Haruki Murakami - Sputnikälskling
Familjens bibel, utvalda sektioner från gamla- och nya testamentet
Paulo Coelho - Livet, utvalda citat
Ej med på bild:
Chopin - for meditation (CD-skiva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0