19 eller 91?

Just denna kväll är jag mer som en 91:åring än som en 19:åring. För ungefär två timmar sen så kändes det som om det var dags att lägga sig, jag hade ätit och tagit en snabbdusch - kvällen var liksom slut för mig del. Hela kvällen så har det känts som om klockan har varit mer än vad den verkligen har varit. Just nu känns det som om den är halv ett på natten och jag har varit uppe alldeles för länge. Ja, jag börjar kanske bli gammal?! :)

Jag vet inte vad det kan bero på men jag känner mig extra seg idag. Min kropp har antagligen jobbat på högvarv hela dagen, jag har så mycket att tänka på för tillfället. Snart kommer min hjärna explodera, eller kanske inte på riktigt även om det känns så. Hur kan så mycket information få plats i ett sådant litet utrymme som huvudet?

Just nu vill jag bara glömma allt och få lite lugn och ro, fast det är nog inte möjligt. Jag borde kanske testa några bra avslappningsövningar, fast jag kan inga.

Har ni några bra tips?


Kommentarer
Postat av: sandra

hehe han e så go :)



sugen på en ny design ? har en snygg billig till salu för endast 50 kr längre ner i bloggen :)

rkam

2010-01-06 @ 21:17:01
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Nu har jag startat det, var gärna med :)

2010-01-06 @ 21:20:33
URL: http://enungdomsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0