2009

2009 var händelsernas år, det var allt på samma gång och jag kommer inte ens ihåg hälften av vad som hänt. Jag måste säga att 2009 har varit mitt bästa år, fast förhoppningsvis så blir 2010 ännu bättre.

Jag har:
- gått ner ungefär 30kg.
- haft det bästa året i skolan någonsin.

- tagit studenten.


- träffat många nya vänner.
- varit på världens konstigaste och mest fantastiska fester.


- aldrig dansat så mycket i hela mitt liv.

- fikat mer än resten av Ystads befolkning tillsammans.


- varit i Göteborg och Stockholm.
- förändrats som människa.
- förlorat två viktiga människor i mitt liv.


Ja, året har varit fantastiskt och inte så fantastiskt på många sätt och vis.
Nu säger jag hejdå 2009 och hej 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0